Problémy s doručením
 

Nakoľko pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k vám nedorazila v ohlásenom termíne.

Dodacia doba je najviac 6 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak zásielka nebola doručená v avizovanom termíne, je potrebné nás kontaktovať e-mailom na adrese: info@divissimo.sk

Slovenská pošta

  • objednaný produkt je doručovaný 1. triedou prostredníctvom Slovenskej pošty
  • tovar je doručený do 2-3 pracovných dní po expedovaní
  • v momente expedovania zásielky Vám pošleme všetky potrebné informácie e-mailom
  • v prípade, že Vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, zanechá Vám informáciu o uložení zásielky v poštovej schránke
  • v prípade, že Vám nebola zásielka doručená v stanovej lehote a pracovník slovenskej pošty Vám nezanechal oznámenie o jej uložení v schránke, informujte sa na Vašej pošte, kde je zásielka s najväčšou pravdepodobnosťou uložená
  • pokiaľ spoločnosť zásielku stratila, okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli zaslať nový produkt, stratu zásielky reklamujeme my

 



DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU